Uschan buschan...

I
dag var det ingen hit att vakna. Kliar i ögonen, snuvig och ont i halsen. Och rethostan kommer smygande. Hoppas jag inte blir sjuk! Är lite sådär ruggigt med ont i kroppen, trött osv. Mådde lite mysko igår kväll oxå - och var så sjukt trött! Min fre kväll slutade halv tio. Orkade inte ens se röstningen på Let´s Dance. Men vem som åkte lär man ju få reda på ändå...

Nu skall jag snart knalla iväg till jobbet. Jobbar nu alla dagar fram tom torsdag. Känns sådär.. men men det måste göras! ;o) Kommer vara så himla gött när kl blir 17 på torsdag! =)

Ikväll blir det lugnt, kanske hyffsat tidigt i säng. Melodifestivalen börjar ju oxå - får se om jag får se den! Vore skoj! Annars så blir det inte mkt som händer...

Nääeee... ge mig min säng!

Ha en bra dag

<3



Denna damen får mig alltid att må bra iaf - vilken tid det än är på dygnet ;op

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Usch då.. är du också sjuk?... så jäkla tråkigt att vara sjuk :(

2009-02-09 @ 00:06:13
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0