Trååååk

Vilken dag... mkt upp och ner.... först är allt toppenbra och sedan bottendåligt... bläsch...

Ordnat upp sig till viss del men har inte speciellt kul... känner mig lite lätt nedstämd... inte mkt som går som jag vill.... snyft... känns som om jag är inne i en massa otur nu... tänk att allt kan vända så snabbt! Upp som en sol och ner som en pannkaka...

Känner mig ensammast i världen... konstigt att det kan bli så ibland?? Men så är det väl....

Känner mig otillräcklig... vill räcka till åt allt och alla men det går ju inte helt logiskt sätt... men det är jobbigt när man vill mkt men det inte går som man vill....

Vill inte skriva en massa tråkigheter men vad gör man ibland???

Nu är det snart Melodifestivaldags. Jag och djuren sitter i soffan och degar.. det enda ljudet som hörs är ljudet ifrån teven och ifrån datorns tangenter när jag skriver ;o) hahaha...

Blir att ta fram lite hallon snart ur frysen och ha lite lördagsmys...

Ikväll eller imorrn blir det att gå igenom garderoben som sagt.... some fotoideas...

Nej ni hoppas ni får en bra kväll

Ciao!



Life´s a bitch sometimes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0