Tidig morgon....

Nu sitter jag och äter frukost innan jag skall bege mig till jobbet på en rask promenad. Det fick bli en tallrik fil med flytande honung och havrefras (havrekuddar) =) Toppade med lite vindruvor oxå - så sött å gott!!!

Inatt vet jag verkligen inte vad jag har gjort? Känns som om jag har varit vaken HELA natten? Sovit jättekonstigt, legat och vridit på mig en hel del. Fick upp en sväng vid 3 osv osv... Drömt en del men tror faktiskt jag inte har sovit särskilt mkt... jätteknäppt...

Vad händer ikväll då?? Hmm vet inte riktigt... blir väl att städa ngt som vanligt? =/ trååååk..... Sedan så funderar jag på om jag skall dra till gymmet ikväll eller ta det i slutet av veckan? Får se vad klockan blir. Nej nu skall jag läsa lite bloggar och sedan blir det att borsta bissarna och iväg!

Ha en bra dag!

Ciaosan!

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0