Tänk hur det kan gå....

När inte haspen är pååååå!!!! =)

Imorse när jag var ute med Keenahi så såg jag ngt fint längs en husvägg. Snödroppar! Tyckte så synd om dem nu när det var så kallt ute... de måste fryyyysa =). Men fint var det. Kanske våren är på väg nu sakta men säkert? Lite sugen på sol, grönt och lite värme faktiskt... eller både och... Min hund gillar inte så mkt när det blir varmt och jag har också börjat föredra kyla... mkt pga det.. han lever till och då blir jag glad =). Men sol vill jag ha! Inte grått och trist som det är nu =(...

För en stund sedan satt jag och väntade på vackra Helena som skulle komma hem till mig idag. Men sedan ringde telefonen och hon hade legat så gott i sängen och sovit och missat bussen. Så typiskt! Men inget att göra åt! Inget kul att vakna så bara och inse att man försovit sig... stackars vännen.... Men förhoppningsvis får vi ses på torsdag ist! =) Puss på dej söt, längtar till torsdag ;op

Så nu idag blir det väl att sitta framför teven och kolla på Let´s Dance reprisen då jag missade programmet i fredags. Sedan kl. 16,55 är det dans som gäller! Första House lektionen... myche spännande =) Hoppas på att det går bra!

Vad händer idag då?

Pussah

<3



Hehehe ;op

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0