Soooligt!!!

Idag slog jag upp ögonen till ett underbart vackert väder!!! Efter man masat sig upp så tog jag på mig och gick ut med vovven i det fiiina vädret =). Vi var ute i ca 1 h 40 min. Det var så skönt!!! Gick på isen, gick bredvid sjön, satt och solade oss och busade i skogen. Underbart att starta sin dag på så sätt! Lägger nog in lite bilder ikväll för idag så var jag iaf så smart och hade med mig kameran ut!
=)

När jag kom hem tog jag en lång och varm dusch. Körde lite peeling och smörjde sedan in mig med Body Shops Mango =). Luktar gottisch!!

Käkat lite frukost och zappat på teven. Fanns inget att se så jag hamnade här istället =). Idag skall jag inte göra särskilt mkt som det ser ut. Skall ffa INTE städa. Wunderbart!!! Den här dagen skall jag ägna mig åt mig själv och det som jag tycker om och är värd.

Fyyyy fan va gött det är att vara ledig!!!!! Och inga måsten =) väljer som jag vill....

Ikväll blir det Melodifestivalen. Tjohooo! Med frysta hallon och mys med mina djur =) tihiii...

Mår lite bättre idag men är fortf väldigt förkyld... hostade som fan inatt... jäkla rethosta...

Nu skall jag prata lite med missen och sedan surfa on the nätet...

Take care!

Byeee

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0