Slit och släng...

Usch vad jag är trött. Men har känts så onödigt att sova bort dagen då man ändå är ledig. Har fixat och grejat lite här hemma. Gör min karl stolt och känner mig själv duktig att jag klarar av att åstadkomma ngt och bocka av saker på min "att göra" lista som är HUUUR LÅNG Som HELST!!! Men men idag så blev den yttepyttelite kortare....

Annars har jag faktiskt gottat mig framför teven. Kollat på Ellens Show på5an bla - sjukt bra! Hon äger....

Spelat lite tvspel oxå tills jag blev alldeles trött och yr i huvudet. Så då tog jag med mig vovven bort till skogen och tillbringade 1 h i friska luften istället!

Nu är det snart dags att fräscha till sig lite och dansen väntar. Ramlade i skogen igår och slog i mitt knä rejält och har fått världens blåmärke + bula! Hoppas att inte det kommer att hindra mig på lektionen bara =(. Tänkte svänga förbi gymmet oxå på vägen dit och köra lite styrka innan dansen börjar. Inte varit där på 2 v nu då jag ej mått bra =(.

Hoppas ni har en bra dag

<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman! Jo, det måste vara nått som går nu. :P suck. Är inte alls i form, varken kropp eller själ. Kanske behöver mer Lina i mitt liv för att må bra? ;) hihi. Ska krama å pussa mina älsklingar här hemma, men bara om du gör detsamma till dina från mig! ;P Tror Dundra saknar sin skyddsängel, men är glad över att vara hemma! Ta hand om dig så hörs vi! Love ya! Puss puss

2009-02-17 @ 22:32:26
URL: http://www.jackams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0