Några dagar på raken..

Nu var det några dagar sedan jag skrev. Sist var det ju inte så muntert om man säger så...

I förrgår hade jag tänkt träna men då jag varit lite småförkyld i veckan och av andra anledningar så stannade jag hemma. Där så blev det mys med Erik och hans syster. Vi såg på filmen Bolt <3. Jag tyckte jättemkt om den filmen, så söt! Var små fina meddelanden i den som alltid med Disney. Underbar <3

Igår så städades det lite, var tvungen att förbereda inför idag =).  Igår hade jag jobbat en hel vecka i sträck!!! Snacka om att va sliten!!! Men idag är jag ledig så igår firade jag det med ett glas vitt till maten ;op

Och idag är det dagen med stort D!!! My beautiful sister has arrived!!!!!!!!!!!!!! Yeyy! =) Var ner och mötte henne förut, tog en promenad in till stan med Keenahipojken och så mötte vi henne och Minja. Blev många kramar & pussar - en riktig gruppkram! ;op Alla blev glada att se varann tror jag ;op hehe...

Nu har vi precis ätit en stor tallrik fil var och sitter och zappar på teven samtidigt som datorerna jobbar hårt. Ja självklart så måste vi blogga ;o) Emilia med sin MiniMe och jag med Eriks Svarta Fara ;o) hahahaha....

Kyss

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0