Morrn morrn!

Nu har jag precis fått i mig lite smörgåsar och en apelsin =). Skall alldeles strax bege mig hemåt, ja jag är ju då kvar på jobbet än så länge.

Jobbade till 02,00 inatt. Gick och la mig men gick sedan upp 04,00 för att medicinera lite. Men efter det fick jag sova ett tag till. Ställde aldrig klockan men vaknade strax innan 08,00 iaf. Hunden fick lite mat och även jag nu då. Skall strax bege mig hemåt. Ser att det snöar ute - då blir nog Keenahi glad ;o)

Vad händer annars idag då?? Pratade med Söta Johanna igår om att ev ses idag. Men då lite brist på sömn så blir det nog att vara hemma =/. Skall ju träna ikväll oxå och känner att jag har lite tendens till lätt huvudvärk. Och ont i halsen... får se om det blir ngt av detta oxå?? Sjukt många som är sjuka här på jobbet iaf! Herregud de faller en efter en känns det som!!! Aiiks...

Nej jag skall nog hem och fundera lite över fotningsidéer oxå! Wiiie det blir nog lagomt jobbigt idag! =) Fick sms av Evelina igår och vi skall se till att få till en fotosession här framöver! FUN!! Och till helgen blir det nog en tripp till Åmål då pappsen har fyllt år och då skall jag troligen fota lite =). Så jag måste komma på bra idéer nu! Har några på lur... wiiie! =)

Nä ni det blir inte bättre än så här. Hopefully så kanske babe är hemma oxå så att jag kan få mig en puss & en kram när jag kommer hem ;op We´ll see....

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0