Ledig dag

Vaknade imorse med feberkänningar, ont i halsen och snuvig. Får se om detta utvecklar sig??

Har mått hyffsat idag och planen var att komma i säng tidigt. Nu är tiden snart 22 och dags att krypa i säng och hoppas på en bra natts sömn - skall ju jobba helg och resterande dagar tom torsdag.

Igår skulle ju jag stå för maten men så blev det ej. Fick först erbjudande om att följa m på bio gratis men då hunden va m till jobbet så hann jag ej då bion börja 18.00. Fick förfrågan om att jobba över och det kunde jag väl ställa upp på. Jag jobbade till 23,00. Trodde ej att det skulle bli så länge men det va det... så från 08,00-23,00 - 15 h hobb, härlig dag va?! ;o)

Så idag fick jag ta på mig rollen som kock ist. Blev tacos. Haha kanske inte så avancerat men myye gott och jag är känd för en god köttfärssås så atte.... ;o)

Imorse när jag hade vaknat till så tog jag och Erik på oss ordentligt med kläder. Fixade till hunden och begav oss ut på isen med borr och pimpelspön. Fisken verkade ligga och sova ngnstans där vi inte va för nappade gjorde det då inte! Men det var skönt och komma ut och Keenahi mådde som "fisken i vattnet" iaf ;op

Sedan kom sköna Helena förbi ett par timmar och hälsade på! Hon var snäppet värre än mig då det gällde sjukling så vi satt och tjatade och snörvlade ikapp. Var mkt trevligt att få umgås med denna brud lite. Har saknat henne as hell och var mysigt att få umgås lite. Måste se till och ses snart igen. Kände att jag behöver mer av dosen Helena ;op hehe...

Skulle ha varit på filmkväll idag hos en kollega men fick avböja då jag inte känt mig hundra. Måste vila och få ordentligt med sömn så att jag orkar jobba! Borde ha varit i säng för länge sen men det är så mkt som måste göras innan man väl kan krypa under täcket. Men nu sparkar jag av mig tofflorna och lägger huvudet på kudden.

Godnatt på Er!

<3



"Boffen" håller koll på om den fula fisken dyker upp ;op
Ögonen på mig och ena örat håller koll på husse
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0