Kära Hjärtanes

Igår var det en mysig dag. Eller kväll får man väl säga. Blev utomordentligt god mat! Mmmmumma! Och det bästa av allt är att det finns rester kvar tills idag så snart blir det att käka ;op.

Tittade på Melodifestivalen gjorde vi också. Eller Erik såg slutet då han tillbringade mesta tiden ute i köket och fixade superb mat till oss =). Jag är stolt över min karl jag! Han är kanoners i köket och gör mig aldrig missnöjd med något han lagar ;o) Och sedan så tittade han på ännu ett avsnitt av Melodifestivalen! 2 lördagar på raken nu! Det är manligt det! Att ställa upp för sin sambo så ;op tihiii tänk att små ting ibland kan göra en så glad <3

Idag så hade vi en mysig sovmorgon i sängen. Ställde klockan på 8 och gick upp och matade djuren. Sedan tillbringade vi morgonen i sängen som sagt... tog fram den bärbara datorn och kollade på skidor =). Fast jag låg och snosade och sov nästan... blev så trött av att kolla så det blev små pauser med stängda ögon lutad mot min älskling ;o) Keenahi kom och joinade oss också... den enda som saknades var missen Isma =)

Sedan idag så har jag kollat på Lets Dance reprisen, rätt som åkte ut får man väl säga... Tog fram min symaskin och försökte mig på att sy oxå! Lyckades litegrann men något som gjorde mig förbannad var att instruktionsboken var borta så jag kan inte byta söm! Kör raksöm och kan inte komma på hur jag skulle göra för att byta =( så då var det inget roligt längre.... jäkla skit...

Nu har vi precis kommit in efter en underbar tur i solen! Jag, Erik & Keenahi tog på oss kläder och grejer och gick sedan bort till isen. Där fick det bli mkt bus, lek och skratt i snön! Så mysigt att hitta på ngt! Och solen värmde så skönt... passade på att suga i mig all D-vitamin jag kunde!!! Sitter och myser vid tanken nu - SÅ härligt var det <3

Precis satt igång en diskmaskin, karln sitter vid tvn och vovven är på balkongen. Missen springer runt och leker ikring mina ben.

Dags för mat snart?

Kyss

<3

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Ja precis så va det på mig också i 3 dagar typ.. sedan bröt förkylningen ut... efter 6 dagar åkte jag på en helvetes feber, som varade i 2 dagar.. förkylningen är fortfarande kvar :(

Hoppas det bryter ut på dig snart, så du tidigare kan bli frisk igen! Det hålelr i sig ett tag det här jävla viruset.



Helgen har vart lugn och trevlig.. inte gjort nåt speciellt.. din helg då gumman?



Åh TACK va söt du är! Jag har lagt upp en till bild idag =) hihi vad tycker du?



KRAM

2009-02-15 @ 15:02:29
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0