Host host godmorgon

Hej på er alla människor!

Usch vad jag har blivit förkyld. Segt värre! Och idag skall jag jobba natt, börjar 15-22 och sedan får vi se om det blir att sova eller jobba hele natta!

Imorgon står fotande på schemat på kvällen så det vore gött om det blir en lugnt natt så man är pigg och fräsch imorrn =). We´ll see....

Annars då?? Går och väntar på ett besked som inte blivit av än!! Och nu börjar det dra ihop sig.. usch jag vill verkligen.. men nu känns det inte som om jag skulle ha sån tur?? men men jag håller tummarna stenhårt ett litet tag till iaf =)

Nej ni innan jag drar till jobbet funderar jag på att dammsuga här hemma. Sa ju igår att jag skulle slippa göra något idag men det höll ju sig inte så länge.. usch gör inge annat än städar och jobbar tror jag =/ seeeegt... men om jag gör det idag så borde jag väl slippa göra ngt imorrn? Får blunda för den stora tvätthögen eller nåt.... bläsch...

Tänkte även försöka mig på att laga mat innan jag drar så att jag får något i magen och så att min karl kan käka när han kommer hem. Snällt va? =) Kan ibland iaf...

Kysss



Den här bilden är från den 13e feb iår då jag och älskade syster yster var på After Dark =)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0