Hej på er!

Nu är jag hemma i åmål. Överraskade mamma och pappa igår med att åka hit =). Jag och Emilia bjöd på lite tacos mm och hade en myskväll framför tvn.

Idag så var jag uppe tidigt för att göra mig iordning och sedan dra för att bli fotad =). Jag och Emilia skulla fota i lite kläder för en butik här i Åmål. Hoppas på att det blir bra kort! Hade lite egna fotoidéer oxå som vi körde sedan efteråt. Längtar tills jag får se resultaten =). Wiiie <3

Nu skall vi snart äta hemmagjord kycklingsallad och ikväll blir det Melodifestivalen! Yeyy.. Älskar att vara hemma hos min familj. Saknar dock 2 st... Mr E och Ms C ;op

Nej nu vankas det dinner!

Kyss

<3

 



Lite bilder bakom kulisserna av en del som vi fotades i =)
Små hallon ;op

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0