Godmorgon <3

Uppe med tuppen som vanligt och käkar frukost till datorn. Really nice! Var nära att jag snoozade idag då jag var så trött och drömde för fullt när klockan ringde. Men äsch det var lika bra att ramla ur sängen. Så då hann jag sitta lite här =).

Igår hände inte mkt, jobb hele dagen! Fast på kvällen så var det ju Dansstudion och Ragga som gällde. Åh det är så kul! =) Och det går bra! Visst är jag inte fulländad och har mkt att lära och få in den "rätta stilen". Men jag känner mig duktig och det behöver jag! Bli motiverad och ha f*bannat kul! =) Längtar redan till nästa tisdag och MÅSTE se till och träna lite varje dag så att jag ej glömmer dansen. Hon gjorde helt ny koreografi igår nämligen. Började ju vid första tillfället men det var ändrat =). Gjorde ingenting då det verkar va en bra dans på G!!! Kuuuuuuul! <3

Hade hoppats på att få se och träffa min söta Dess också. Dansar i en grupp innan mig. Men jag träffa henne aldrig =(. Och jag som var där i GOD tid o allt den här gången! ;op tihi... Men men hon kanske inte ens var där? Hoppas på att få se hennes söta ansikte nästa tisdag då iaf! =)

Ikväll hade jag funderingen på att träna men det får bli imorrn + fredag ist. Idag skall det väl göras ett ryck här hemma =/ usch orkar inte! Roligare saker skulle man ju kunna göra! Och sedan så har jag lovat att jag kan stå för maten ikväll! Aijks.... hahaha hoppas det går vägen! ;op

Ser att de håller på och gör lite uppgradering på blogg.se nu. Är ju lite vajsing med kommentarerna under tiden verkar det som. Och såg nu när jag skulle läsa bloggar att det är gamla inlägg som syns och de som jag läste igår är borta för tillfället? Så jag har ingen aniiiing om vad som hände i ert liv igår nu nämligen! Jobbigt läge ;op

Nej dags att borsta bissarna!

Kyssah

<3



På Finlandsfärjan aug -08
=)

Kommentarer
Postat av: Elin

ooo..heting..;)den dær klænningen ær verkkligen superfin på dig=)

2009-02-04 @ 10:49:23
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: elin

det var från mig de førra..;)

2009-02-04 @ 10:50:05
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: desirée

Blev ingen dans för mig igår, förkyld o grejs igen, så jag orkade inte ens ta tag i mig för att åka tid :P höjden av lathet ;D bara för att du var där i tid igår det! hehe :) hade ju velat höra allt om hur det var i söndags på house ?! :D next time :) pyssss <3

2009-02-04 @ 15:42:10
URL: http://desssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0