Dagen idag

Började med en bamsefrukost och sedan walking to the station med Emilia & Minja. Fick vinka av dem med lite tårar bakom ögat och sedan roade jag mig med lite shopping på stan. Blev inte så jättemkt shoppande utan mest titta på ögongodis. Hittade ett par riktigt röda lovely lovely shoes på D N A... meeen jag stod emot och köpte dem ej =(. Usch vad det gjorde ont i hjärtat! Se men inte kunna få ta med hem... ååååh vilka små raringar....

Hittade ett par heta kalsonger till min pojk och en söt sak till mig själv. Lite måste man ju fixa och greja på denna dag =)

Fick ett litet paket av min hjärtevän imorse. Så fint! I det fanns en skitgo parfym som jag haft tidigare. DKNY Red Delicious... wunderbart! Han kan han min man ;op Och jag hade ingen aning.... så jag blev riktigt glad av att få en sådan fin sak idag. Love ya bejb <3

Annars så har vi spenderat våran Alla stjärtans Dag utomhus! Selade vovven och spände fast en pulka. På denna så la mig ryggsäcken med pimplarna =). Tog oss en lång promenad bort och hittade (till slut) ett ställe där vi borrade några hål och njöt av det fina vintervädret i solen... Men vi har efter idag konstaterat att det finns ingen fisk i Ksd. Trots skyltar som lovar fiskrika vatten... Icke sa Nicke säger vi då! Och vi vet för vi har provat! Den största "fisken" idag fick jag och det var ca 1 meter långt sjögräs ;op hahahaha....

Keenahi var jätteduktig med pulkan men till en början var den riktigt läskig.... Så när vi kom hem efter drygt 2 h så totaldäckade han. Så skönt att se att vovven är riktigt trött.... och det var nog inte så mkt fysiskt utan väldigt mkt mentalt uttröttande... Så ikväll sover han gott! Pustade ut alldeles bredvid mig nu *mys*

Jag har varit och handlat lite grejer som inte fanns hemma för en stund sedan. Snart är det dags att börja med maten så skall vi fixa riktig mysmat till ev Melodifestivalen ;o) That´s our Valentine´s Day <3

Älskar Dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0