Börja bra...

Men sluta sämre.....

Den här dagen började bra men i mitten utav dagen hände ngt som fick min dag att rasa samman! Usch o fy o blä o rent ut sagt F A N!!!!!

Kände bara att jag vill sova..... sova sova sova och inte vakna.... på länge tills allt är bra och jag mår bra....

Men så är ju jag som jag är... förstorar upp saker och tar åt mig ngt så fruktansvärt... tror en massa... och mår så j*la piss....

Ngt som var en liten ljuspunkt mitt i all röra var ett sms från min älskade Erik <3 Han skrev och frågade vad jag ville äta idag, fick välja precis vad som helst. Han skulle handla. Han skulle laga. Frågade vilken tid det skulle vara klart! Kanske inget speciellt tycker ni men just precis i det ögonblicket gjorde det så himla mkt för mig... var så rätt och bara helt perfekt <3. Så omtänksamt och så gulligt. My Lovely thing.... Sedan när jag kom hem har jag fått så mkt kramar och sedan supergod mat! Jag har en riktig kock till man! Han är såå duktig i köket. Perfa! ;o) I förrgår gjorde han egen citronsaft som vi invigde igår och den är bara MUMMA alltså!!!!!

Sweeeeet <3

Känner mig helt matt... är så trött... i huvudet, i kroppen i allt... på allt... muntert va?! =(

Vill tacka söta lilla M. oxå. En sådan underbar människa <3. Smart, vacker och genomsnäll. Orkar lyssna och orkar prata...

Det löser sig

Puss & Godnatt

<3

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Gumman då.. det här va inte kul att läsa :( Hoppas att det inte va så allvarligt utan att det emst av du som förstorade upp hela grejen i dina tankar..*

Jag vet inte alls avd det handlade om.. men om det e nåt liknande som jag får för mig, så försök att alltid tänka så positivt du kan.. och för det andra skita i vad andra säger elelr tycker.. tyck om dig själv! Och håll dig till dom som tycker om dig och litar på dig och vet vem du är!



KRAM PÅ DIG!

2009-02-11 @ 01:15:40
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Men vart tog min kommentar vägen? :/ Hur är det Linaälsklingen? bara att ringa om du vill prata vet du. Gullig du är som har ringt förresten. Har tyvärr inte haft tid eller ork till att ringa, sen blir det så fasligt dyrt. Men du kanske kan ringa från en viss telefon nån dag? :) T hand om dig, DU är underbar <3

2009-02-12 @ 20:57:09
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Malle

Gulle gulle du!

Tack detsamma får jag säga! Kramar

2009-02-12 @ 21:31:57
URL: http://www.metrobloggen.se/malinasklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0