Sweet sweet

Idag är det lördag - vi gillart!

Igår var det vin, räkor, kex, ost och myyyys med "the gang" ;o) Var så underbart mysigt och hade på idolfinalen i bakgrunden. GRATTIS Idol-Erik! :) Massa tjöt och skratt blev det - en perfekt kväll helt enkelt!

Har inget särskilt planerat idag. Ska nog iväg en svän till ÖoB med Malin senare - annars en lugn och härlig lördag tror jag =)

Ikväll ska grabbarna ha pokerkväll här! Får se vad man roar sig med då. Eventuellt skulle söta V joina och roa mig ;o)

Igår fick jag ett samtal om jag kunde hänga med på ett värdinnejobb. De behövde akut en tjej. Men igår så hade man ju andra planer. Men men det kommer väl fler gånger får man hoppas! Hade varit grymt sköj iaf =)

Ha en lovely lovely weekend nu hörrni!

Kyss

<3



När Keenahi var lite yngre -
diggar Ismas stil på hörnet!
=))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0