Helgen som är

Igår jobbade jag natt. Fick jobba mellan kl 15-05. Så idag är jag lite trötter, sov till 13 när jag kom hem imorse :) Ska snart äta lite och sedan blir det väl typ att bege sig igen då ytterligare en natt väntar. Men imorrn är det inte jag som jobbar så det är bara inatt man behöver eventuellt vara vaken igen =).

Imorgon ska det gås på visning av en lägenhet! Wihoo! Spännande! Kul att bara gå på visning tycker jag så får man se vad det är för något. Sedan så är det även julmarknad i Mariebergsskogen. Men är det sådant pissregnväder imorgon men så tror jag att det skippas faktiskt.. we´ll see...

Heja heja Erik i Idol förresten - vilken röst! Lovely lovely you... =)

Nej ni det är väl dags att se vad man skall äta och fixa sig lite innan det blir ut i regn och rusket med vovven.

Ha en underbar lördag

<3



Sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0