Åh hem det bär!

Nu har jag jobbat ett hektiskt pass idag. Nästintill fullt med inskrivna - då har man häcken full så att säga ;o)

Hade tänkt att kila bort till Sats som så lägligt har bosatt sig nästan granne med jobbet men upptäckte att jag inte fått med mig vattenflaska! Låter kanske som en dålig bortförklaring men det går faktiskt INTE att träna Bodypump utan vatten! Störst omöjligt! Då skulle jag nog tuppa av! Så det var bara att byta om till gå hem kläder så beger jag mig hemåt strax. Får gå dit imorrn istället och då följer vattenflaskan med! ;o)

Så nu ska jag hem och tvätta lite istället tänkte jag. Sedan ta mig en varm och härlig dusch. Därefter får det nog bli en extra tur med vovven innan det väntas Ugy Betty och Desperate Housewifes. Blir kanske lite te och mys i min juliga lägenhet oxå *tihi*

Puss på er!

<3

Och förresten 23 dagar kvar till julafton ;op



Kärlek


Kommentarer
Postat av: elin

haha..på sats i oslo kan man köpa en sån där imsdal vattenflaska , för typ 15 kr..mend e kanske inte finns i sverige..?;) men ja ska inte säga nåt för jag är sämst på att träna nu! har så sjukt mycke i skolan! längtar till jul, då måste vi ses! puss

2009-12-03 @ 11:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0