Ursäkta

Ursäkta mig att jag inte har bloggat på flera dagar men jag har varit sjuk i veckan och har inte haft orken helt enkelt. Är fortfarande inte helt hundra och det är verkligen pisstråkigt!

Har haft ont i huvudet, illamående, ont i halsen... och det ger sig inte! Har typ huvudvärk varje dag och illamåendet kommer och går =((

Och imorrn så skulle jag ha jobbat på STCC igen!!! Fasen oxå!!!! hatar att det är så här just nu.. jäla piss, skit blä!!!! Hade sett fram emot imorrn men inte då.. vet inte va det ska bli för väder men hur som så blir ju dagen lång och det är väl bara att inse att det inte funkar när man inte mår riktigt bra?

Imorse vaknade jag tom av att huvudet värkte kl 06?? Nä fy fan...

Borde väl inte sitta här heller men ville iaf visa att jag lever.. även om det är nätt och jämt känns det som ibland?

Sorry att ja är neg men har inte så mkt att hurra för nu!

Ciao!

<3


Kommentarer
Postat av: Laila

okej :) haha =)

2009-08-14 @ 13:39:05
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0