Lovely <3

Hade en toppenkväll igår! Åh så roligt det var!!!

Idag mår jag prima men bara trötter - va ju uppe 23 h i sträck igår...

Har för en stund sedan varit ute på en tur med vovven. Vi knallade bort en bit hemifrån och hade med oss cykeln. Sedan spändes han fast framför cykeln i selen och så fick han prova på att dra =) Jag satt upp på cykeln och styrde oxå. Han va duktig men förstod inte riktigt vad matte ville när hon satt bakpå och tjoade och tjimmade ;o) Näste gång får husse agera hare!! Så jag kopplade om till koppel ist så fick han springa bredvid cykeln - det gick bättre! Sedan avslutade vi med ett bad. Eller han bada och fick tuppjuck! ;o) Haha så söt..

Idag är det Body Pump halv 5 som gäller. Annars laga mat med älsk ikväll. Vill ha en lugn och bra dag idag.

Tror vi på det?

Jaaaaa daaaa ;op

Kyss

<3


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman! Jo det kändes helt rätt att prova, han är underbar men har aldrig gått i koppel så det är ett jobbigt problem som kräver mycket starka armar. Ska be Maria beställa en nosgrimma imorgon dock :)

Ja jag går gärna promenad. Han träffade en hanhund idag men inget gruff bara glatt som tur var. Iris dock var han skitjobbig mot såklart och ville leka och dra så jag knappt kunde hålla honom..



Hur jobbar du? Kram

2009-08-30 @ 19:05:21
URL: http://www.blog.mtv.se/malinasklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0