Worrking girrl is trött! =)

Men inte trött pga att hon jobbat häcken av sig utan för att hon ej har kunnat sova =/ varit suuuperlugnt hela natten! Var klara vid 22, badade och rakade keenahis mage och rastade honom. Vi kom i säng vid 23.. men jag kunde verkligen inte sova!! När jag kollade på klockan hade jag varit vaken 1 h.. gick på toa och försökte sedan sova igen... sov hyffsat fram till tjugo över fem då städerskan kom.. sedan sådär fram tills sju =(

Usch har tänkt en massa, fått för mig saker osv osv... snurr i bollen - en aning!!! Så jag känner mig lite lätt groggy med huvudvärk på G. Men men that´s life...

Nu är ja iaf ledig idag + imorrn och det ska bli skönt! =)

Idag står en fika med J på schemat och ikväll är det sista dansträningen inför helgen!

Nu ska ja ta hunden och knalla hemåt - börjar bli hungrig! Ska bli gött med frukost när jag kommer hem ;op

Puss o kram

<3



Saknar dej me
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0