Working girrl!

Har precis kommit till jobbet. Gick lite tidigare hemifrån då jag ändå var klar =)

Idag har jag skickat tillbaka lite kläder som jag fick hem ifrån Halens för ett tag sedan. Motsvarade inte riktigt mina förväntningar. Den ena var jag dock osäker på då jag var lite mer förtjust i den än vad jag trodde först men förnuftig som man är nu i dåligt-med-pengar tiden så skickade jag tillbaka även den ;o)

Letade även som en tok efter mitt årsbesked då jag måste deklarera om jag vill få tillbaka pengar på skatten! Och det vill jag ju! Hittade inget besked i all röra... suck... så då passade jag på att fråga på jobbet nu om hon hade kopia. och visst vettni! Så jag fick själv en kopia så imorrn när jag kommer hem kommer jag att kunna deklarera oxå! Så var det oxå fixat!

Fasen va grym jag är! Eller hur älskling? Erkänn... liite stolt är du över mig nu! ;op höhö...

Nej ni snart börjar den här arbetsdagen oxå då!

C-ya!

Kyzz

<3


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jaa, det var jag som skrev ;) Jahaa okej =) Men fasen att du ska jobba så tidigt på söndag då =/ Då orkar du inte ut och dansa antar jag? :P Kanske kan fixa att jag åker hem på natten isf om nån av Henriks kompisar ska dit. Då kanske jag kan snika en plats i bilen så slipper jag betala tåg på söndag :) PUSS <3

2009-04-20 @ 18:48:18
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack! :D Pössssssss

2009-04-20 @ 22:36:38
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0