Underbar

Jo men visst en underbar dag det får man väl säga - iaf när man slutade jobbet!!! Då fick man ju gå hem och träffa sin kära syster som snällt satt och väntade i trappuppgången ;o)

Sedan jag kom hem så har vi först spanat på SF´s sida där vi försökte komma överens om bio. Det gick allt bra men när vi skulle boka biljetter så fanns det ju bara spridda platser kvar. Kul att sitta i varsin ände av biografen liksom!! Not!

Så vi bestämde oss för att gå och handla, fixa mys och grejer och mysa till det framför teven istället! Det fick bli tacos, lite frysta bär m.m. Mumma!! Och INNAN vi började laga till allt och sätta nert arslet i soffan så gav jag min kära syster ett uppdrag. Hon skulle hjälpa mig att färga håret igen.... höhö hehehe hahaha hihii!! ;op

Sagt och gjort! Hon är snäll hon! Och tålmodig! Har ju svårt att se hur det ser ut på baksidan av skallen så där fick hon sätta sina fingrar till verket. Avslutningen fixade jag själv... Gick helt okej.. satt med det i drygt 2 h insåg vi innan jag sköljde ur.. hahaha jag säger o det! Men det blektes ju inte som jag önskade så då drog jag på det!

Men nu ser det jämnare och bättre ut iaf! Inte lika mörk i hårbotten men om man tittar så ser det lite orange ut. Men allt som allt jämnare och finare färg. Har tyvärr kvar mina lila slingor - som nu är även blågråa?? Vette fan hur jag skall göra för att få bort de alltså??! Verkar ju inte vilja släppa... suck....

Men men... imorrn när vi gör staden så funderar jag på att dra till Åhlens eller HM och kolla efter mera färg... för att få bort det som är orange??? Hhehehe höhöhöh hahaha ;op

Nu ska vi mysa framför teven ett bra tag tror jag... iaf tills vi knappt kan hålla ögonen öppna. Och imorrn ska vi ner på stan som sagt och på kvällen blir det parrty!!!!

Puss & Kram
<3



*Systrar*
<3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Världens bästaste systrarna Larsson ;D <3

2009-04-03 @ 23:27:03
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0