Tänkte du på mig igår??

Bara undra för jag hade världens hicka typ 3-4 ggr ;o) Hahaha...

Idag var jag uppe tidigt! Eller jag har för den delen knappt sovit... somna kanske vid halv 1? Upp vid kvart i 2 för att gå på toa och sedan blev man väkt ca 3 av älsk när han kom hem från krogen.. sen har jag varit vaken.. nu är jag pigg som en lärka men va inte det förut och kommer nog inte va det i em =)

Precis innan jag skulle gå från jobbet igår kväll så upptäckte jag att keenahi hade som sår under pälsen.. verkade bara bli större och större så det var bar att ta fram saxen och klippa bort päls... och vad hittar jag där om inte ett stort fukteksem?? Jo men visst... suck... så nu har han en stor kal fläck över skulderbladen och såret är väl ca 1,5-2 dm långt och ca 5 cm brett kanske?? Måste tillägga att jag har världens sämsta ögonmått oxå men det är stort!!! Allt detta för att han fick sig sitt första vårbad i måndags =(.. dumma värme, dumma dumma bakterier!!!

Och sommaren har inte ens börjat än... =(

Idag åker vi till strömsholm igen alltså. Mamma och pappa hämtar upp oss halv 6 så jag ska snart bege mig ut m keenahi så att han får rasta av sig lite... han funderar nog på vad matte gör uppe så här tidigt ;o) Han ligger just nu bredvid mig här i soffan och sover så gött ;op pöjken min.... snutt <3

Önska oss lycka till idag! Hörs när vi kommer hem!

Lav ya

<3




Kommentarer
Postat av: Evelina

Nej fy :( Jag hoppas allting går bra.



kram på dig

2009-04-24 @ 12:25:08
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka fina bilder gumman! you´re beautiful! =) puzz /cicci

2009-04-25 @ 10:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0