Solen skiner!!

Och det är underbart!! Kände hur jag började stråla alltmer ikapp med solen när den värmde mig när jag var ute! I med D-vitaminer bara! Haha...

Idag jobbar jag 14-22 som sagt. Gött att få sovmorgon på morgonen men lite segt att hela em och kvällen går bort nu. Men men det måste göras!!! Får nöja mig med att jag är ledig imorrn + fre iaf ;op tihi....

Passade på att ta en paus i skrivandet och sätta på en diskmaskin. Tycker att det är så himla skönt att ha det gjort och rent ikring sig. Jag blir gladare då och allt känns så mkt fräschare helt enkelt =). Har dock BERG av tvätt men det får tas imorrn eller nåt. Har iaf gjort iordning en hög som bara är att slänga in i maskin. Hade tänkt o göra det idag men insåg att jag nog inte skulle hinna plocka ur den och hänga upp tvätten innan jag skulle dra.

Well well...

Va hittar ni på en dag som denna då?? Är ni lediga? Pluggar? Jobbar? Tell me! =)

Ha en bra dag iaf sötisar

<3



Jag & Keenhahi på utställning =)

Kommentarer
Postat av: Elina

naw va fint !

2009-04-16 @ 09:02:53
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0