Saknad <3

Tog följe med Emilia förut då hon skulle till tåget. Jag och Keenahi eskorterade henne ner ;o) Kramades om och skijdes åt... usch jag ville inte!!! Följde inte med hela vägen till station vilket jag ångrar! Men då hade jag säkert börjat böla för det gjorde jag nästan ändå.. Jag tror knappt att nån utav oss kollade på den andre när vi sa hej då.... fy va jobbigt!!!

Sitter nu här med tårarna bakom ögonen och är så nära på att börja böla... tog det visst hårdare än va jag trodde... så fruktansvärt... vill inte vara utan min lilla lilla syster...

Har mått så bra den här helgen! Skrattat och varit galen heeela helgen. Asså det går inte att få tråkigt när vi är tillsammans och sätter igång... sådär ja! Tänk på det roliga som hänt för då ler jag ist för o böla ;op....

Ångrar att jag följde henne ner. Jag skulle bundit fast henne i stolen eller nåt så att hon inte kunde åka! Låst in henne i garderoben och plockat fram henne när hon givit upp och lovat att stanna!

Fan va jag tycker om dej Emilia. Älskar dej så mycket.
Usch nu kommer tårarna.......

<3

Här kan ni gå in och läsa hennes blogg och kolla på lite fler bilder än de jag lagt upp.

Världens finaste!

---------->  <----------

Kom tillbaks....

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej hopp! Nu fick du mig att fälla några tårar! Saknar dig gumman! Känns så himla bra nu efter helgen men ändå dööötråkigt att det gick så fort :( men jag kommer snart igen! LOVAR <3 älskar diiig.. Pusss

2009-04-05 @ 21:34:11
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0