Phu!

Nu var den här städdagen slut. 4 tvättmaskiner, 1 diskmaskin, diskat lite för hand, tömt sopor, dammsugit lägenheten och förberett en ny tvätt till imorrn. Duktigt va?? Jag känner mig duktig iaf =)

Ska skriva en inköpslista till imorrn oxå annars får det va nog för idag. Tog en liten nap förut oxå, ca 1,5 h låg jag och slumra med missen i sängen =). Välbehövligt men jag blev lite seg.. samtidigt är det väl inte så konstigt då jag har hållt igång sedan 8 imorse..

Nu väntar jag på käk. Är hungrig!!!

Just nu håller Keenahi och husse på med sökuppgifter i lgnhten =) Erik har placerat ut knäckebrödsbitar i vardagsrummet och han har gått runt och letat =). Hittade alla till slut med lite hjälp av husse. Men nu tror jag bestämt att det blir en omgång till ;o) Tur att båda är roade av detta, svårt att säga vem som tycker att det är roligast ;o) tihi...

Förut när vi gick ut jag och Keenahi så började ju såklart grannhunden skälla som vanligt... keenahi blev lite stött.. som vanligt.. MEN! Sedan så vart det inge mer, han lyssnade på mig och vi knallade förbi... riktigt gött då husse på gården inte brydde sig ett smack.. suck.. kul att folk är sammarbetsvilliga...

Nej nu ska jag glo på teve lite och beundra mitt arbete idag ;o)

Kyssah

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0