Nu blev det så här..

Pratade precis med E, vi bokade in onsdag istället. Kände båda två att det blev en aniiingens stressigt idag. Är gött om man kan umgås och inte behöver skynda sig... skynda långsamt är det bästa ;o) Så hon ska kika på om hon har några idéer hon vill genomföra och jag har mina planer. Åhh nu vart jag förväntansfull inför onsdag istället!! =) Tihi!

Nu skall jag snart ta ut vovven på en tur, ska sätta på en tvätt oxå, lika bra när man ändå är hemma eller vad säger ni??

Vi har köpt nya fiskar idag oxå förresten!! Vi har ju några som har gått ur tiden tyvärr... den senaste var den mest sorgligaste då det var våran vuxna malhona Tihtii =( har haft henne 1-2 år och innan dess bodde hon hos eriks syster ett braaa tag. Så gammal var hon. Hanen har vi kvar och några ungar som de fick under sin tid tillsammans.

Så idag blev det lite påfyllning, 10 neontetror och 3 guppysar =) slöjguppy för att va exakt - 1 hane och 2 honor. "Torsken" & "The Bitches" ;o) Skitsnygga så nu blir det nog bebisar för fulla muggar! Haha... de andra heter "Groupies A to J" ;op haha vilken fantasi vi har va!!!

Ja va litte sugen på en räka till. Vi hade ju 2 men en har gått bort, så jag blev väldigt förtjust i en dvärgräka - han va så söööt! Jobbade på som f*n =) Men han hade väl kommit bort... eller blivit uppäten av "Krill".. eller om det är "dill" som är kvar?? Svårt att säga ;op.... hehe

Nej ni ut om en stund och sedan blir det att sätta ner ändan på balkongen. Blev helt fel nu när jag inte vet va jag skall hitta på och planerna blev ändrade.... konstigt det kan bli... =)

Ikväll blir det grillning! Guuu så gott!!

Pöss

<3



Miss you bejb
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0