Natta... Zzzz...

Nu ska jag ta och lägga mig.. följde aldrig med ut, kände att det är inte värt det... var på väg att följa med... funderade många ggr fram och tillbaka vill jag lova... tänkte att man lever bara en gång - bäst att passa på att ha kul...!

MEN! Jag har sedan igår inte känt mig riktigt hundra.. täppt i näsan, känner mig mosig/febrig och fruktansvärt trött... så det va bäst att knyta sig ist...

Tog följe med de andra en bit då keenahi behövde ut men nu är vi tillbaka igen.

Skall ta och städa så att det ser någorlunda fräscht ut innan jag går och lägger mig... hoppas älskling blir glad på mig för det =) känns som om det kan va en god gärning <3

Nej ni nu kan jag inte slöa här så mkt längre till - imorrn ringer klockan 06,00 sedan dröjer det 12 h innan jag är hemma igen ;op

Puss på er & Godnatt

<3



Älskar er...
;o)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilket roligt kort :D Tack för igår gumman, det va jättekul! Näst,nästa helg kommer jag igen och stannar längre ;) Kysss <3 love u

2009-04-26 @ 15:52:48
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0