My my my....

Vilken dag säger jag bara... kunde varit bättre... kunde varit sämre.... usch det är inte lätt när det är svårt....

Tog jag mig till SATS då??? Neee.... kass jag vet men jag dammsög och lagade mat istället. Planerat in att gå iväg ons + tors... så är det...

Ni får ursäkta att jag är så neg men det är inte mkt att va glad för just nu... hoppas på att påsken blir fin och bra iaf... men men några dagar kvar tills dess....

Nu är det Chuck på teven och det blir att kolla på det samt surfa. Sedan sova.. för att gå upp o jobba igen... mmmmm.....

Hur har ni haft det då??

Säger godnatt redan nu för jag har tyvärr inge roligt att berätta och har en sån hemsk låsning i vä skulderblad/rygg så jag orkar inte sitta här så länge...

G´natt

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0