Min säng...

Står tom nu sen jag gick upp. Usch! Om jag lägger mig nu igen så är den säkert fortfarande lite varm efter där jag låg. Snyft... vill sova! Och inatt var det en sån natt där jag drömde skitkonstigt! Lite som en mardröm fast ändå inte... så när jag vaknade hade min mun typ klistrats igen, eller fastnat för jag var så torr i käften... haha suck...

Har precis ätit frukost! Skall snart bege mig... som vaaanligt...

Ikväll ska jag väl köra ett varv med dammsugaren igen, kanske köra en tvätt? Om inte älsk hunnit före mig. Har ganska fräscht hemma nu faktiskt men keenahi drar in så mkt sand o grus efter att vi varit ute så det skadar inte att ta fram sugaren igen! Och sedan så fäller han ju en del oxå.. hum hum...

Och klart att man vill ha fint för imorrn kommer min ÄLSKADE SYSTER hit!!! Vi skall umgås hela helgen!!!! Ååååh är så glad =). Jag skulle egentligen åkt med erik hem till hans föräldrar men när jag fick frågan av emilia om hon fick hälsa på så ville jag faktiskt mysa med henne istället. Vi skall ju hem till eriks föräldrar hela påsken så jag får hålla mig tills dess ;o)

Så det skall bli så mysigt!!! Bio på fre och parrty på lör ;o) Wiiie <3 Emilia hade lust att shoppa lite på lördan oxå! Klart man hänger på! Men för mig blir det nog mer se men inte röra då det spenderades en del förra helgen *harkel*...

Skall även ut och käka, tjöta, umgås och jag skall krama sönder henne det första jag gör för det finns faktiskt ingen bättre syster än min lilla Böjje ;o) Älskar henne så mkt och saknar henne varje dag som vi inte ses. Så JA jag är G L A D!!!! :-D

Nu skall jag ta med mig mitt lyckorus och borsta tänderna! Sedan skall vi powerwalka då!

Kyss
<3



Fotograf: Tony B
Modell: Jag - as a brunett!
;op

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh du är underbar! Nu blev jag jätteglad :D :D Satt som ett vrak och var jättetrött för en minut sen men NUU blev jag pigg! Du gjorde min dag gumman! Hörs senare om helgen :D KUL VI SKA HA! Älskar dig mest, Pussss <3

2009-04-02 @ 09:20:10
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej Lina!!

Kul att höra från dej!! Karlstadbo?? trevligt.. vad gör du nu för tiden?? pluggar? jobbar?

Jo, men visst, här har det hänt grejer.. är gift sedan knappt två år tillbaka och har en liten flicka som snart blir ett.. de e high life all day long här med andra ord...

Du då?? har du stadgat dej än då?? med nåt annat än hund förstås.. =) Ta hand om dej Lina!!

Kommer garanterat kika in här nu och då för att se hur du har de...



Kramar

2009-04-02 @ 16:17:03
URL: http://pyretsparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0