Inte mycket för världen....

Idag inte! Usch! Jobbade till halv 6 inatt och sedan så försökte jag sova fram tills sju men det gick inte så bra. Sov nog mest räv....

Gick och la mig nästan precis när jag kommit hem vid halv 9.. sedan sov jag till halv 1 då erik väckte mig. Usch kände mig full/bakfull! Mådde asilla! Isch det är inge roligt när det blir så =/...

Så det är skönt att man är långledig nu!! Hade ju glömt bort att måndag också är en röd dag så jag börjar ju inte förrens på tisdag nu! Wihoo! =)

Kommer nog inte kunna sitta vid datorn så mkt i helgen tyvärr =( så uppdatering får ni efter den!

Men ni får ha en riktigt riktigt GLAD PÅSK på er!!!!!

Har fortf inga pengar på mobilen men tack för alla söta mess ni skickar ;o)

Puss puss puss puss puss puss PUSS!!!!!

<3<3<3





;o)

Kommentarer
Postat av: Elina

jag tycker nog det samma. Den svarta röstar också flest på. Sen har jag as många halsterneck bikinis. Så det blir nog den. Den dyraste så klart ;) hahaha

2009-04-09 @ 14:02:57
URL: http://elinakallerup.blogg.se/
Postat av: dess

GLAD PÅSK på dig ! :D Vad ska ni ha för er under påsk ? :) ingen idé att skriva sms till dig ju :P PUSSSAR !

2009-04-09 @ 18:04:32
URL: http://desssan.blogg.se/
Postat av: Malle

Glad Påsk käring ;) Hoppas ni har det mysigt och nästa gång får ni lämna Isma till oss! :) Puss

2009-04-10 @ 17:58:49
URL: http://www.blog.mtv.se/malinasklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0