Hjälp!!

Jag är med i en japansk tvshow! Inte jag kanske men litte kändisar är det... på 4an.. riktigt kul att kolla på! Och man kanske inte får säga så men gött att A Book åkte ut!!! Vuxna människa och hålla på och lipa så.. men men alla är vi olika.. ja hade säkert oxå gjort det?? Eller neee....?

Idag äntligen så fixade det sig med beställning av mobil!! Så den lär nog dyka upp nästa vecka!! Underbart!!! Skall bli gött och byta och även få abonnemang.. hoppas på att det blir bättre ;o) Kommer bla ringa gratis till min älskade syster och Mami och det gillar vi!!! Tihi...

Blev denna då jag har hört så mkt skit om den andra telefonen, hoppas att det blir bra!



Nu är det snart dags för kvällskissen med vovven igen. Haha känns som om jag inte gör annat! Men så är det att ha hund förstår ni ;o) De måste ut och aktiveras, rastas, äta mat osv osv... mkt pyssel är det men jag gillart! Han är mitt allt! Den lille Boffen =)



Är han inte vacker så säg??

Imorgon är det storhandling som gäller! Inköpslistan är fixad och detta blir nån gång på förmiddan.. sedan på em så blir det kaaaanske plåtning med Evelina... hon var kanske upptagen men jag HOPPAS att hon inte är det ;op tihi... är så starkt fotosugen!!!

Har ju en fotograf i Kga som jag har pratat med ett tag oxå men vi kommer aldrig till skott... blivit uppskjutet från bådas sida men känns mest ifrån min? Vet inte varför men är väl alltid så?? Är så segt att jag har så kasst med pengar nu... tar mig liksom ingenstans utanför Ksd =( suger stortå!! Blä!! Vill ja vill ja vill!!! Vi har pratat om så roliga idéer så jag är så fotosugen så det finns inte =). Och det är väl bra iofs! Bara lite lätt frustrerande när man inte kommer igång... jäkla pengabrist! Gillart INTE!!

Hoppas ni haft en bra dag, min har vart okej trots att det inte blev ngn plåtning med T utan en massa städning ist!

Ses imorrn va?

Kysss

<3



Foto: Evelina
Modell: Jag

Kommentarer
Postat av: Virre

Hej!

Såg på dess´s blogg att du kommer på lördag! =) .. Då ses vi ju där!! =) .. Puss

2009-04-16 @ 21:51:54
URL: http://virrzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0