Haj haj!!!

Igår kom jag inte hem förrens halv tolv så det blev direkt i säng.. men idag är vi uppe tidigt!! =) Har redan satt igång min första tvättmaskin för idag ska tvättas!!! Jag skall tvätta som en gnu!!! Eller nåt ;op tänkte hinna med sjuuukt många maskiner iaf!!!

Skulle ju egentligen varit iväg och fotat idag men jag hade glömt att jag skulle storhandla imorrn =( så tiden räckte inte riktigt till, visste inte hur jag skulle få ihop det. Skittrist men det kommer fler gånger!! Oturligt bara för jag var riktigt fotosugen o så....

Så jag blir kvar i karlstad. Så därför skall jag ägna min tid idag till att tvätta as hell!!! Har ju inge bättre för mig ;o)

Och så skall jag kolla på fotoidéer. Har några bilder i huvudet men tänkte se om jag hittar något på nätet som jag kan spara ner och använda mig av =)

Puss på er...

<3



Foto: Tony
Modell: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0