Godmorgon mina hallon! <3

Igår så grillade då jag, Erik o Paavo. Det blev mycket gott =) Kött, potatissallad, hemmegjord tzatsiki, grillade majskolvar. Mmm så gott!!! Till det blev det ett par glas rött. Alldeles perfekt =). Satt och kollade på tv, tjötade och skrattade oss käkarna ur led när vi kollade på Wipeout och Herre på Täppan ;o)

Idag tog jag mig en sovmorgon till strax efter 10. Då blev jag väckt av älskling som undrade om vi skulle ta en sväng på stan och titta lite? Jo men visst!! Skall även luncha på stan sen! Mys <3

Är ju så pank så det blir fönstershopping för min del =(. Om jag är snäll så kanske jag kan få med mig en deo iaf av älsklingen hem?? Insett att den är mer slut än slut så jag har fått gå över på eriks. Kanske inte ngn höjdare att gå runt och lukta man eller va säger ni?? Haha...

Nej nu blir det frukost och sedan bege oss till stan!!

Vilken härlig dag!
<3

PussSS



Foto: Tony
Modell: Jag

Även den här bilden är gammal - år 2004 för att vara exakt
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0