Goddagens!!

Glömde ju säga att alla bilder utom den första igår inte var retuscherade =). Får man inte glömma att informera om.. hehe...

Tack sötnosar för era gulliga kommentarer - det värmer <3

Idag är det sånt strålande väder!! Usch hemskt att man sitter inne egentligen! Var iaf ute en sväng med vovven förut och njöt!!

Idag är det jobb 14-22 som gäller, imorrn är man ledig igen och då blir det en tripp till strömsholm igen med vovven! Blir att åka tiiidigt då han ska va där redan 8,30. Hoppas på att vi får en diagnos imorrn nu iaf!! Vill få ett slut på det här... om ni förstår va jag menar...

Imorrn så kommer mitt abonnemang från halebop att börja gälla!! Wiiiee! =) Så då får man pengar på mobben igen SAMT använda min nya mobil - how fun! :)

Fick den här bilden av Evelina idag som hon redigerade så fint till mig! Älskar den <3



Färg... eller svartvit....?



Ha en bra dag!

Pussah

<3

Kommentarer
Postat av: Elina

helt klart färg :)

2009-04-23 @ 13:27:25
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0