Gick inte..

Enligt min plan om att komma i säng tidigt... eller jo hyffsat men låg vaken länge... tror hon va närmare halv 1?? Suck... Är halvt om halvt dö idag med andra ord... känns som om den här dan kan kvitta.. usch vill bara dra täcket över huvudet igen.. blä!!

Sitter iaf och får mig lite frukost nu. Så duktig som man är så kokade man 2 ägg och har de på mackan tillsammans med kaviar. Göttit! Dricker ett stort glas mjölk (!) till det och efterrätt blir en stooor clementin! =) Haha hörs det att jag njuter?? Tsss...

Ikväll ska jag bege mig till SATS - HUR trött jag än ÄR!!! Så är det bara... punkt!

Nu skall jag sitta här och glo in i skärmen lite och sedan blir att att gå bortåt jobbet då... hoppas på en bra dag idag?! Att allt flyter och bara känns bra.. snälla hoppas..

Godnatt!
=/


Kommentarer
Postat av: Elina

http://elinakallerup.blogg.se/2009/april/i-love-your-blog.html#comment



Hoppas du har haft en bra helg Puss Elina

2009-04-06 @ 10:32:44
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0