Usch mig

Jag är så FRUKTANSVÄRT dålig på att uppdatera här - jag veeeeet!!! ;) Jag måste måste bara komma igång. Skriva om allt jag vill, drömmer om och lever i just nu. Haha nu ni :)

Något som jag har tänkt på och måste ta tag i det är att sluta bry mig så f*bannat om vad alla tycker och tänker om mig! Jag är så trött på det men sådan har jag alltid varit och det känns som om jag alltid kommer att vara sådan. Vad spelar det för roll vad en del tycker och tänker. Det är ju inte deras liv jag lever - eller hur? Jag vill inte göra något som jag kommer att ångra sedan. Det är nu eller aldrig känns det som.

Man har en så många skyldigheter bara. Jäntemot jobbet, familjen, vänner och omgivningen i allmänhet. Mkt trivs man med och det funkar och faller sig naturligt men en del... nej...

Jag har mkt som jag vill göra i mitt liv, en del känns som om det kan hända och en del kanske inte men man måste få drömma. I love dreams :)

Nu ser jag på SYTYCD och skall snart ut med vovven. Skall skriva och avslöja några utav mina drömmar någon dag.Tror jag iallfall ;).

Sov så gott alla

Puss



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fan vad snygg du var på det kortet! Så ska du ha håret! Basta! ;)

2008-09-04 @ 08:01:28
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Sofie

SNYGGING! du är en underbar tjej!

2008-09-04 @ 10:02:23
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0