Morning

Ser ni det tar sig - I´m here ;)

Nu skall vi se... vad är det jag vill egentligen.. mjoo så här är det..

Jag trivs skitbra med det jobbet jag har. Har alltid velat bli det och jag lyckades men det är så mkt man vill hela tiden och jag är ju ändå bara 23 iår så vem vet vad som händer.

Skulle gärna utbilda mig till florist då jag älskar att hålla på med olika uppsättninger av blommor. Även detta en dröm jag haft sedan jag var liten. Haha mamma sa alltid det att jag skulle jobba med djur eller blommor. Vem var det som ALLtid plockade dessa blommor när man gjorde något.?? Haha jo - moi!

Något mer är att jag även skulle vilja bli MAU och bartender. Haha alltid bra att vara typ ;) Nej men det vore kul. Då jag älskar att sminka både mig själv och andra så skulle jag gärna utvecklas inom det. Så himla roligt!!!! Vill jag vill jag vill!



Och något som jag brinner för och älskat under en längre tid det är att stå framför kameran. Bli fotad - vara modell. Det är ju verkligen något som många drömmer om - det kvittar hur man ser ut så har man nog tänkt tanken. Har mest fotad för privat bruk men vill ta steget längre och utvecklas och vara med om så mkt mer. Vet att jag kanske inte har rätt längd eller kroppsform men man kan ju alltid vilja eller hur? Och en del saker kan man ju ändra på också.. men men this is me - take it or leave it!

Som sagt. Trött på att bry mig så mkt om vad andra säger. Har väl att göra med mitt förflutna, dålig självkänsla och självinsikt kanske. Men det skall bättras. Det har blivit bättre - men inte i mål än ;).

Pratade en kortis med min söte vän Nat igår och hon sa en massa bra saker. Bara att intala sig allt det och lyssna på det! Fan va bra det skall bli :) think positive

Lägger in några ego-bilder på mig själv. Dock ej retuscherade men då mer äkta ;).




Nu är det nog många som tänkt både ett och annat taskigt. En del snackar säkert även skit. Men vet ni - jag bryr mig inte :op. SLut med sånt nu!

Måste säga något kul oxå.... kommer vara med i en musikvideo inom kort. Hehe håll er till tåls så kanske jag säger mer sen ;).

Love from me

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tror du att folk tänker och tycker massa taskigt bara för att du har lagt upp kort? Du får bara för dig det. Du ska inte bara tänka att du ska skita i vad folk tycker och tänker utan även att dom inte tycker och tänker alls. Du oroar dig i onödan.



Skitfina kort Lina och vad roligt att du ska vara med i en musikvideo! :)

2008-09-04 @ 13:35:21
Postat av: Lina

Vem skrev det här söta inlägget? Ge dig till känna ;) Nej inte bara för korten - det är en massa skit. Men som sagt - don´t care.

Tack så mkt :)

2008-09-04 @ 13:37:32
Postat av: Nathalie

Det var jag som skrev förra! :)



Kul att du har så många drömmar! Allt skulle passa dig såå bra! Make-up artist nästa säger jag ;) Det finns ju massa agenturer i sthlm iaf som har "people modeller" alltså tjejer och killar som inte har det idealiska modellutseendet. Det är bara att flytta hit hihihihih ;D

2008-09-04 @ 13:37:49
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var nästan lite läskigt att läsa ditt inlägg eftersom jag är precis likadan. Skulle så himla gärna vilja vada modell, men det kommer jag aldrig att bli. Och jag älskar att sminka andra och mig själv och skulle verkligen älska att vara MUA, men nu ska jag bli bartender istället :p Den 27sept ska jag ta en utbildning på grancanaria! lycka till med vad du nu än blir :)

2008-09-05 @ 11:16:00
URL: http://havannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0