JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fick tillbaka min mobil idaaaaaaag!!!!!!!! :-D

Ringde till Hittegods idag och beskrev min telefon. Då sa han att de hade en sådan där. Kan du ringa till den?? Javisst men då måste jag lägga på sa jag. Ja men då gör vi så. Svarar du då?? Ja det gör jag (Lina börjar bli speedad hahaha ;-D).
Ringer till min mobil och han svarar varav jag utbrister - Jaaa det är min mobiiiil!!!!!! Haha han börja skratta åt mig ;). Tjattra i ett och undrade när jag kunde hämta den osv osv. Haha jag blev en aningen speedad men va fan jag blev överlycklig!!! ;-)

För övrigt så har jag jätteont i huvudet så det blir nog en dusch och sängen sedan kanske.

Puss på er och tack för era lyckönskningar till mobajlen - den kom tebax :-D

Kommentarer
Postat av: Nat

Iiii! Det var nog för att jag skickade turen! ;D

2008-09-22 @ 23:30:53
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0