Herregud

Vad jag är sleten ;op. Jag känner mig helt matt. Vet inte vad det är - beror kanske på det tråkiga vädret som är idag?? Har varit fint så länge nu så självklart måste det bli kasst i eftermiddag :-( och då blir jag D E P P I G :-(((((((.... blä och usch och fy....

Och till helgen som man hade fixat och bytt med jobbet och allt för att kunna åka till Örebro så blir det inget. Trååååkigt :( men det blir väl lätt så.. datum som ändras osv.. bara litte töligt när man fixade så att man verkligen kunde åka.. nu slutar det väl med att det blir nästa helg eller nåt då jag jobbar då istället!!!! Suck och pust och stön... tiden får utvisa...

Musikvideon släpptes inte igår heller. En del som skulle fixas till tydligen? Let you know when I know ;o).

Hade jättekul på Nöjes i lördags!!!!!!!!!! JÄTTEMYCKET folk och BRA musik :-D. Dansade som bara den hela kvällen. Träffade söta Sofie och bilden är från hennes blogg som hennes kompis Jonna fotade :-). Träffade även en hel del annat folk - mkt trevligt :-).



Och för allas information JA jag piercade mig i fredags ;o). Allt har bara gått bra hittills. Har knappt haft ont, visst det spänner och svider lite men inte värre än så. Kan äta vanlig mat. har kunnat det hela tiden egentligen men jag har fått lära och vänja mig vid att det sitter ngt i munnen :-). Har inte varit alls svullen heller! Började äta och tugga lite mer mat igår och även idag. Annars har kylskåpet varit fullt av vaniljyoughurt, hallonkräm och nyponsoppa samt några soppor :-D. Har förtärt detta med hjälp av sugrör - hahahahhaha.......

Men jag kan verkligen rekommendera den tjejen som gjorde det på mig. Hon var supertrevlig och jätteduktig! Tog sig tid och lyssnade och informerade mig om allt jag behövde veta. Svarade på mina miljontals frågor - hehehe ;op. Hon hette Anna och jobbar på Heavenlyink i Stockholm. Så vill ni gå till henne så får ni ta er dit ;o). Suverän tjej och kanonduktig enligt min erfarenhet.

Deras Hemsida:

http://www.heavenlyink.se

Nu är det Idol och Top Model 10 som gäller. Skall sen se på Bournefilmen nr 3 med älsklingen :-)

Ha en trevlig kväll, pyssssSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0