Hemma! :)

Nu är jag i åmål. Resan gick bra igår. Mkt skönare att åka tåg en vardag då det inte är så mkt folk! Jag o Keenahi hade fyra platser för oss själva och inga andra djur i den kupén - det var nice!

Sedan när vi går av tåget så vet ju han vart han är! Full fart! en nu gick vi inte till parkeringen utan börade gå hemåt - asså det var som om det brann i baken på honom! J*lar va det gick!!!! Haha powerwalk på riktigt ;). Så jag missade inte särskilt mkt utav Idol trots att vi var på stationen fem i åtta - Keenahi höll tempot om man säger så ;).

Här går han med bestämda steg!



När vi kom fram så bänkade han sig ordentligt i soffan framför Idol!



   



Bild 1: Puss på dej älskling ;op
Bild 2: Keenahi & Minja blir glada när "mormor" kommer hem!
Bild 3: Myser med "moffar" i soffan ;op
Bild 4: Se va gött det är - i varsin fotölj! :-D


Fick träffa min käraste caroline igår oxå!!! Hon var ju sjuk för någon vecka sedan men nu är hon jättepigg! Så skönt o se - var lite orolig då. Hon blev ju ändå 16 (!) år nu i somras. Men det är krut i kärringen ;o) Min lille stumpa rumpa. Och ja det är jag som har döpt henne ;o). Fick henne när jag var 7 år gammal (hon föddes hemma hos oss) och ville då att hon skulle heta Carolina som mig. en då kom jag ju på att jag inte skulle veta vem mamma ropade på om det var något så det fick bli Caroline - så nära och lika som möjligt ;op. Hehe...

Gos i soffan!



Ser lite groggy ut - jobbigt med blixt i öguna! ;op


Lite mörk bild men Keenahi (och lite Minja) undrar vad det är som ligger bredvid mig egentligen :o)


Nu är det på väg till frissan och bli lite fixad! Ska bli underbart!!! Sedan i eftermiddag/kväll kommer älsklingen hit. Hoppas det går bra på din tenta - lycka till!!! Och i kväll blir det lite fotande - skall ta mitt sista dopp för iår ;op Tihi!

Skall väl inte vara sämre än alla andra ;op - Här har ni Dagens outfit:




Ha en bra dag!
Pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0