Hej hej hallå!

Usch vad jag är trött och slö... blä alltså! Tråkigt väder och seg Lina :(

Jobbade häcken utav mig i tisdags. Först 15-04, gick o la mig halv 5 och sedan upp en sväng igen vid 6. Sov sedan te tjugo över nio. Va snurrig hela dan sen. Kanske redan har skrivit detta? Inget minne... Var iväg o käka m Johanna på stan och sedan sov ja i 2 h innan det blev IKEA med Supersöta Sofie ;). Hade inga planer på att handla men fick med mig en hel del hem iaf - hahaha.

Efter vi vart där så drog vi en sväng te Coop Bygg då hon skulle kolla på dynor o lite så. Jag satt utanför och väntade på henne. Då kom det en karl förbi och frågade om allt var lugnt? Öööhh jaa?? Okej nej du såg lite.... hmmm okej nej det är bra... jätteskumt. Sedan när vi kom ut ifrån affären så var det massa poliser överallt som höll på och spärra av o en massa shit... vi försökte gå till busshållplatsen vi och de bara skrek GÅ INTE DÄR!!!! Ooopss.... sedan fick ja se den mannen som frågat mig om allt var bra gick tillsammans med en annan och kikade i och runt de små stugorna som står uppställda där utanför Coop. Vi kunde inte se vad som hade hänt, fatta inget. De satte även upp en skylt där det stod olycka - jätteotrevligt!

Fick igår läsa i tidningen och veta att ngn hade blivit knivmördad där och att det hände strax innan kl 19!!!!!!!!!!!!!! Fyy faan va otäckt :(((( Vi kom ut ifrån IKEA 19.15 och då syntes ingenting. Asså tänk om vi hade kommit ut tidigare och struntat i Coop då hade vi stått vid samma busshållplats :( *snyft* Får lite rysningar och ont i magen när man tänker på det. Så han som frågade mig om allt va lugnt va säkert en civilpolis eller civilklädd vakt från bergvik. Shit asså... inte sådant här man tror skall hända i karlstad en vardag mitt bland folk :(....

Idag har jag rett ut ett och annat och det känns mkt bättre. Alltid bra o prata även fast det är jobbigt....

Nej nu ska jag ta o städa lite!!!!

Ha en trevlig helg - jag skall till Väse o ta det lugnt ;)

Pussen

Kommentarer
Postat av: Elin

uuusch va obehagligt!

2008-09-19 @ 13:33:28
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: N A T

Fan va sjukt! Usch

2008-09-20 @ 01:44:52
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0