Dags o dänga kudden

Usch vad klockan är mkt men det är ju så himla mkt bra på tv:n! :) Kika in Filip och Fredriks nya program, lite småroligt faktiskt! Och sedan var det ju SYTYCD - det tragiska och mest skandallösa är ju att jag somna! Haha usch o fy på mig. Det kan man ju inte göra när det är ett av de bästa programmen jag vet!! Överarbetad? Njaae.. tror inte det.. men lite kanske... gick ju och la mig och sov i 2 h när jag kom hem från jobbet också. Och jag vet att jag kommer somna inom någon minut nu när jag lägger ner huvudet på kudden. Är så sjuuukt trött!

Känner mig som världens sämsta matte oxå. Hade tänkt att jag och Keenahi skulle ut och aktivera oss ikväll men jag tog mig inte ur sängen :( snyft.... får vara bättre någon annan dag helt enkelt... suck..

Var en helt okej dag på jobbet idag. Kände mig som en loser vid ett tillfälle bara men det löste sig. Sedan så blev jag jätteyr, illamående, varm och fick huvudvärk där ett tag. Trodde att jag fick feber?? Men det kanske är tanden som trycker och spänner på någon nerv så att det blir konstigt? Kändes lite bättre under em men efter att jag sovit ikväll så gör det värre ont igen. Men är kanske på väg åt rätt håll om jag har tur??

Och när jag gick hem efter jobbet så var det SOL!!!! Wiiie vad jag blev glad - kan det varit tack vare mina bilder tro? ;o) Hmmm jag locka nog fram den! Hihi...



Sov så gott snosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0