Toppendag!!

Idag har mamsen och papsen hälsat på hos mig och Erik!!! Åååh jag känner mig så glad nu :o) fick lite energi av dem tror jag :oD.

Jag städade heeela morgonen och fixade in vardagsrummet i hösttema. Är inte helt färdigt men vill inte ta bort all färg riktigt än ;o). Sedan lagade jag och Erik mumselimumsig mat!!! Potatishalvor m timjan/citronpeppar och fläskfilé. Jag gjorde även en svampsås på egenplockade kantareller och trattkanatreller - den hällde vi sedan över fläskfilén. Gjorde även en grönsallad till - ett måste till maten ;o). Till efterrätt så gjorde jag en kladdkaka med mörk choklad och kakao och päronbitar i - överdrag med mintkrokan choklad :op mmmmmmums!!!! Den serveras med grädde till - MYCKET mäktig men MYCKET god. Så där var jag nöjd med mig själv ;o).

Efter maten så åkte älsklingen och spelade match i Arvika. Har inte kommit hem än men hörde ryktas om att de förlora med 9-4 :o(. De var ju bara 8 eller 9 man... tråkigt,... stackare :o(

Jag, mamma o pappa tog en tur upp till jobbet o hämta lite saker och sedan tog vi en sväng i skogen med vovvarna :). Underbart ute! Kom en regnskur men när vi gick promenaden så var det uppehåll. Så fint i skogen nu med alla färger och luktar så gott tycker jag :o). Myyyys!

Nej ikväll får det kanske bli lite tända ljus och mys framför teven. Känns så gött och slappa o vara ledig. Inte ett dugg sugen på att gå ut. Trött och sleten... vill bara kura ihop i soffan och bara vaaaara....

Nu blir det Stjärnor på is!

Ciao!!!!

Myyyyyysbilder på godingarna och turturduvorna ;o)







Naaaw ;op

Kommentarer
Postat av: Nat

Åh vad fina dom är tillsammans!



Shit vad du har blivit duktig på mat då :D Mmm va gott det lät!



Väntar på en bild med dig och piercingen... ;)



Ja det blir nog nån slags födelsedagsfest/middag. För mig spelar det egentligen ingen roll om det blir den 18;e eller den 25;e men känns lättast att dra ihop folk till den 18;e. Du kunde då lr? :)



Pussss

2008-10-04 @ 23:05:22
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Syster :)

Våra hundar är det finaste som finns :) <3

2008-10-05 @ 13:35:09
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Elin

Gud va søta dom ær!=)



o va flink du ær i køket baby;)

2008-10-06 @ 14:39:34
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0