Kurs

Igår var jag, Sara och Johanna iväg på kurs till uppsala. Åkte en massa tåg och buss fram och tillbaka men det var det värt! Kursen var jättebra :-D. "Hur man tar HD och ED bilder". ED är förra AD. Det är alltså hur man röntgar och skall skicka till SKK för avläsning. Det är hundar man tar bilder på och följer upp. Orkar och hinner inte gå in så mkt på det nu men jag kan säga att jag VET och KAN väääldigt mkt nu och det känns så gött!!!!! Är så glad att jag fick chansen att åka och få utvecklas :-).

Idag så skall jag jobba natt. Börjar 15 och är schemalagd till 22. Sedan har jag beredskap till 07.30 imorgon. Så har jag otur blir det jobb heeeela natten. Let´s see...

Ha en bra dag alla sweethearts! ;op

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0