Hade tänkt...

att skriva ett glatt inlägg men det gick ju sådär... skall försöka iallafall....

Har ju världens bästa älskling iaf! Det kan vi konstatera! Hade handlat idag så att vi kunde fixa mysmat med nachos och grejer - och köpt skal för min skull :) till mig :). Hade även fixat filmen Horton!! En uuuunderbar film. Se den! Se den! Vi hade ställt in oss på eng tal m svensk text men det vart en med svenskt tal. Men jag tror att vi gillade den båda lika mkt iaf ;) Så söta figurer och hela handlingen var bara underbar. Blir alldeles glad när jag tänker på den iaf :-D Är en liten filur med där i som kallas "Kattis". Vilken liten sötnos! Loved her! Fick mig att tänka på Isma.. hahaha.

Har sedan lite grejer på gång. Fleera fotografer som har hört av sig! Superkul! :) Jag är så glad. Hoppas bara att det blir bra och kommer tid till det! Har även fått ett erbjudande om en sak som jag bara vill kolla upp lite mer först men låter bra och intressant än så länge :). Den som väntar får se! Tihi :).

Något som irriterar mig lite det var att jag skrev ett långt mailsvar till en person och så blev det fel knapptryck eller något och så försvann skiten! Gaaaaah vad frustrerande.. orkar inte skriva om nu.. tappade inspirationen totalt!

Nej nu börjar axeln värka igen. Dags att krypa ner under täcket med godingen. Dags för kvällskissen med körven först ;)

Sov så gott!





Supersöta "Kattis" är den gula tussen som hänger under armen på den randiga saken ;)
Hittade tyvärr inga andra kort idag - ni bara MÅSTE se filmen. Sååå söt :-D
Röster av bla: Robert Gustavsson, Björn Skifs, Sissela Kyle mfl vid Svenskt tal.

Gonatt!

Blev ganska glatt inlägg ändå tack vare Horton - thank you ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0