Godkväll :)

Nu skall jag snart packa inför imorgon - borde komma i säng snart!! Just det har tvätt att hämta och hänga upp också. Bör väl göra det kanske...

Keenahi och Erik åkte till Väse förut. USch vad tomt det blir direkt. Bara jag och Isma hemma samt firrarna :o).

Nej fy f*n va ryggen värker nu - skall bli fruktansvärt att hänga upp tvätten. Vill inte! Men måste du det bara är jag här och måste ha något rent imorrn :)

Blä vad jobbigt att resa på sig, får lite ångest.. orkar inte.. vill bara vara klar med allt och krypa ner under täcket.. men måste göra det ensam och det vill jag inte :( vill krama på Erik *snyft* Saknar honom redan! Haha vad knäpp jag är :-) men det är väl så att tycka om någon?

Ha en trevlig helg! För det skall jag ha!!! Längtar till Nat! Wiiihoo :-D

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0