Snygging!!!

Va? Vem? Jag? Nämen tackar tackar!! ;o)

Nej men så här är det... Jag har bestämt för mig för att göra en slags utvärdering under ca 1 mån. Jag skall börja tänka väldigt positivt och då menar jag VÄLDIGT positivt. Jag skall börja tänka att hur jag än ser ut så F*N vad SNYGG jag är!!! Jag är så BRA, UNDERBAR och helt enkelt PERFEKT!! Duktig och bara alldeles alldeles underbar ;o), Så fort jag vill tänka negativt skall jag vända det till något JÄTTEbra istället. Allt detta för att se om jag kan få mig själv att må bättre och bli gladare, trivas med mig själv.

Nu ni - let the experiment begin!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men gumman, du ÄR snygg, bäst å vackrast!! ;D hihi

Miss you! Puss puss

2008-11-18 @ 19:56:38
URL: http://www.jackams.se
Postat av: ELIN

du ÄR underbar o helt perfekt hjärtat!

2008-11-29 @ 11:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0