Nu äre helg!

Så underbart skönt! Har inte orkat sitta vid datorn en endaste dag den här veckan.. kommer inte ihåg när jag skrev senaste inlägget iaf :-)

Hur går det med min utvärdering då?? Hmmm... vet inte riktigt... kanske inte så bra som jag hoppats.. inte tänkt så mkt negativt kanske men kan inte säga att jag mår tipp topp.. men men jag har ju precis börjat ;op

Imorgon blir det julbak med Emma ifrån jobbet. Skall bli SÅ mysigt! Gjorde det ifjol oxå :o) lite julmusik, bakande och julmust - kan det bli bättre? :-D ÅÅhh jag längtar tills imorgon! Och vi fick yttepyttelite snö förut oxå!!! Så fiiint! Och så perfekt!! Tihi...

Nu vill Keenahi busa med mig. Kommer med hans mya leksak. Skitsöt! Keenahi alltså ;op... han blev glad över snön förut oxå! Ville leka i en snöhög utanför ishallen men den var stenhård... haha stcakrna... Fick köra med nosen i de små drivorna som fanns längs trottoarkanten iaf! Kanske bege oss ut en kortis sen?? Eller så busar vi inne... ahahhaha ;op

Idag så skulle kära syster varit här men saker kom i vägen så vi får ses annan gång :o( lite tråkigt men så är det! Kan inte hjälpas! Och jag vet ju hur det var på min tid ;op hehe....

Får se vad som händer imorrn kväll. Kanske ta en myskväll med Keenahi och Isma? Tända ljus och mysa framför teven... Känner jag mig rätt så kommer jag nog somna där i lugnet efter en dag full med bak! Vi får se... eller så blir det kanske skaka rumpa? Meeen som det känns nu så blir det slappna av som gäller... blir ju ändå röj nästa helg! Wiie dit längtar vi oxå! :-D Hoppas så många som möjligt kan komma? Inte fått svar av så många än men man får hoppas att de säger JA i sista sekunden eller nåt - bara de kommer!! :-D

Ha en trevlig fredagkväll! Nu skall jag nog röja lite här hemma och sedan förbereda tacos och nachos innan älsklingen kommer hem. Han är på bio med en av sina kära systrar så det är bara jag och ungarna bus hemma... och när jag tänker efter... var är Isma?? ;o)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0